قصص

انهيــــار

انهيــــار

النهاردة خطوبة صحبتي فرحنالها جدا خصوصا أن خطبها بيحبوا بعض بقالهم ٣سنين عملوا الخطوبه ف بيتهم بس المكان كان ضيق والناس كانت كتير اوي وانا عندي فوبيا من الزحمه بتخنق بسرعه فضلت

جنبها طول الخطوبه وبعدين خرجت شويا ف البلكونه قولت اخد نفسي شويا ليغما عليا ويبق شكلي

وحش كنت متوتره شويا ببص لقيت شب طويل عندو عضلات وبدقن بيزعق ويقولي انتي مفيش ف ايدك جاتوه ولا بيبسي لي انتي عايزه الناس تقول علينا بخله ضحكت وقولت هو انا حد اداني وانا قولت لا

ضحك هو كمان وقالي ثانيه وحده واحلا كنزايه تكون عندك رجع بعد دقيقه وهو ماسك البيبسي والجاتوه كان جايب ليا وليه قالي ممكن تصوريني علشان فوني فصل قولتله حاضر قالي بس عايزها بالسناب

مقالات ذات صلة

قولتله ماشي صورته وبعدين قالي ابعتيه ع السناب شات واداني الرقم بعته وبعد ثانيه لقيت تليفونه الي ف جيبه بيرن قولتله هو ده مش فاصل قالي شقطك خلاص ضحكت بس اصلا انا اتشقط بمزاجي لان هو

كمان كان عاجبني عدينا كل الهزار والضحك والخطوبه خلصت وبقينا كل يوم نتكلم ف اي حاجه سعات الدراسه وسعات مشاكل عنده كنت ببق مبسوطه اوي لم يبق متضايق واضحكه كنت بحس اني عملت

انجاز وهو كمان كان بيقولي أنه بيرتاح لم يتكلم معايا الاول قولتله نحط النقط ع الحروف واحنا اخوات بس قالي اشطا موافق بقيت بحس أنه بيخاف عليا فعلا كانه اخويا ولم حاجه

تزعلني اروح علطول اعيطله كنت بحس بالأمان وانا معاه احساس حلو اوي انك تلاقي حد تتسند عليه وانك تلاقي حد يستحمل مودك الحلو وانت بتبق اهبل ومودك الوحش وانت مكتأب ومنكد وسعات بتنكد

عليه بس بردو يقولك انا جنبك قالي مره انا سلمتك قلبي يا مي قولتله يرب ماكسره يامحمود الاخوات اتحولو لبيست وصداقتنا دامت ٤سنين بحلوها ومراها وخناقنا كنت بغير عليه اوي كان ديما بيحاول يغظني

بالبنات علشان انطق واقوله بحبك بس كنت بتقمص قدامه ومن وراه الغيره كانت بتخليني اعيط كنا ديما بنخرج سوا نسي خالص صحابه وبقا كل الوقت مقدس ليا اقتحمنا حيات بعض احساس حلو اوي أن حد

يبق غريب عليك بين يوم وليله يبق هو كل حياتك تكنسل اي حاجه مقابل انك تبق جانبه عدت الايام الحلوه كلها واحنا جنب بعض لحد مافيوم كان فرح واحد صحبه وأصر اني لازم اجي معاه كنا بندخل

ماسكين ايدين بعض كأننا متجوزين وطول الوقت لازقين جنب بعض حضرت معاه الفرح بس بعد ما العروسه رمت الورد لقيت صحاب محمود بيعملوا دائره حوالينا ومحمود بينزل ع ركبته وبيقدملي

خاتم ف علبه اتكسفت اوي وضحكت وقولتله يامجنون قالي مجنون بيكي الحته دي كل صحابنا صوروها ونزلت ع السوشيال ميديا وبقت ترند وكل البنات بتعمل شير وتقول يرب اوعدنا اول ماشفت الفيديو فرحت

وقولت شكلنا كان حلو اوي وبجد كانت مفاجاه حلوه معاني بكره المفأحات جدا وبحب ارتب ديما لكل حاجه دخلت بيتنا ولقيت بابا مستنيني وبيوريني الفيديو ويقولي اي ده ياست هانم والله انا ماعرفت اربي

وقام ضربني بالالم وقالي مفيش جامعه تاني ولا نزول ولا خروح وانا نازله وهرجع تلفونك ده هيتاخد جريت ع اوضتي وبابا نزل فضلت اعيط وكلمت محمود وقولتله انت السبب شوفلي حل بقا دلوقتي قالي طب

ممكن تهدي وانا هتصرف قولتله اهدا اي كل حياتي باظت وانت السبب قالي ماشي هستحملك انا والله ماشيرتش فيديوهات دول صحابك انتي قولتله انت طبعا مش فارق معاك لأن حياتك مبظتش انت ولد

وتعمل الي انت عايزه لاكن انا رد عليا وقالي انتي حياتي وعياطك ده عندي بالدنيا والي فيها والله اديني بس فرصه يومين وانا هتصرف وهصلح كل حاجه …..

لمتابعة القراءة اضغط على الرقم 2 في السطر التالي 👇

1 2 3 4الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى